2012. augusztus 24., péntek

9.rész: A beszélgetés

~ Louis szemszöge ~
Egyszerűen nem tudtam el aludni a gondolattól ,hogy még mindig nem mondtam el Niallnak ,hogy miket mondott Fanni , bántott hiszen ,ha el mondtam volna neki talán már együtt lennének .Furdalt a lelkiismeret , úgyhogy úgy gondoltam itt az idő ,hogy ki tálaljak Niallnak .Át mentem a szobájába és örömmel láttam ,hogy még nem alszik .

- Szia Niall ,beszélhetnénk ?-léptem be a szobájába .

- Szia .Gyere  be .-mondta unottan .Na pontosan ezért kell neki el mondanom ,nem nézhetem végig ,ahogy kínozza magát .

- Fanniról lenne szó .-mondtam .

- Akkor mehetsz is .-vágta rá ,nem túl kedvesen .

- Kérlek ,hagy mondjam el .-néztem rá könyörgően .

- Ha nagyon muszáj .-nézett fel fájdalmasan .

- Le ülhetek ?-mutattam az ágyra .

- Gyere .-húzta össze a lábát ,hogy oda férjek .- Essünk túl rajta .-nyögött fel .

- Beszéltem Fannival ,és meg kérdeztem ,hogy mi van köztük .-kezdtem bele .

- Nem vagyok kíváncsi a részletekre .-vágta hozzám a párnáját .

- Csak hallgass végig !-parancsoltam rá .Erre ő sóhajtott egyet ,és figyelt rám .- El mondta ,hogy mindig az volt az álma ,agyszer ő fog járni Harryvel ,és most ..

- Na jó Louis ,elég legyen !Nem érdekel ,hogy nem tudod ezt meg érteni ?Fanni nem engem szeret ,fel fogtam .Nem kell az orrom alá dörgölni !Főleg nem a részleteket .Most ,ha meg bocsájtasz aludni szeretnék .-mutatott az ajtóra célzásként ,hogy ideje távoznom ,de még nem adtam fel .

- Niall ,enged ,hogy végig mondjam !-könyörögtem .

- Menny már !-mutatott még mindig az ajtóra .

Tudtam ,hogy itt a vége ,nem fogja engedni ,hogy végig mondjam , úgyhogy engedelmesen ki mentem a szobájából .Hihetetlen ,hogy Niall milyen makacs tud lenni ,ha szerelmes .

~ Niall szemszöge ~

Nem értem ,hogy Louis miért akart be avatni a részletekbe ami Fanni és Harry kapcsolatát illeti ,mikor tudja ,hogy mennyire tetszik nekem Fanni ,és ,hogy mennyire fáj látni ,ahogy Harry szórakozik vele .Louis meg be akar avatni a szerelmükbe ?Most nagyon haragudtam Louisra ,de valahogy ki kell vernem a fejemből Fannit ,a gyönyörű mosolyát ,a hatalmas barna szemeit .Miket beszélek ?Ő Harryt választotta ,mielőtt még bármit is tehetem volna .De tudom ,minden próbálkozás arra ,hogy el felejtsem Fannit felesleges ,mert egyszerűen nem megy ,de az is tudom ,hogy muszáj lesz ,mert ő soha nem lesz az enyém .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése