2012. augusztus 17., péntek

3.rész: A találkozás

Nagyon nehezen teltek a napok ,próbáltam minél több időt tölteni a barátaimmal ,hogy gyorsabban teljen az idő ,de egyszerűen nem bírtam magammal .Mindennél jobban vártam ezt a mai napot .Éreztem ,hogy ez lesz életem legszebb napja .Viszont féltem ,ha meg látom őket el sírom magam .
A koncert este lesz szóval még egy fél napot végig izgulhatok .Egyszerűen nem bírtam aludni úgyhogy nagyon korán keltem .A napom azzal telt ,hogy hallgattam a fiúk zenéjét és nézegettem a képeiket .Mivel már nem tudtam magammal mit kezdeni ,el kezdtem készülődni ,úgy döntöttem ,hogy a párduc mintás ujjatlan ruhám veszem fel .Mivel még nem akartam fel öltözni el kezdtem ki vasalni a hajam ,nagyon sok időm volt és el is bambultam úgyhogy egy órán keresztű hajat vasaltam .
Végre el jött az idő ,hogy indulhassak ,gyorsan fel vettem a ruhám ,raktam magamra egy kevés sminket és már indultam is .
Egyébként az út a koncertig egy óráig tartott vonattal ,szerencsére mikor oda értem még nem voltak olyan sokan .
Volt még fél óra a kezdésig ,ki nyitották a kapukat és be mehettünk .meg kerestem a helyem és kényelmesen elhelyezkedtem ,írtam anyunak egy smst ,hogy ne aggódjon itt vagyok és egybe vagyok .:)
Mivel kezdtek tolongani az emberek kicsit kevesebb lett a levegő .nem tudtam ,hogy attól voltam rosszabbul ,hogy nem volt levegő vagy attól ,hogy nem sokára már csak pár méterre fognak tőlem énekelni .
És végre el jött az idő .Kezdődött a vissza számlálás .Hihetetlen volt ahogy egyszerre mindenki el kezdett vissza felé számolni .

5.4.3.2.1.-zengte a közönség .

És ki rohantak a fiúk a színpadra .Abban a pillanatban össze ugrott a gyomrom ,elő jöttek a kedves kis barátaim a pillangók akik mindig kedvesen repkednek bennem ,szinte már sírtam a gondolatól ,hogy ott álltak és énekeltek tőlem pár lépésre .
A koncert hihetetlenül jó volt ,a fiúknak csodálatos hangjuk van élőbe is ,nagyon élveztem ,akárhányszor valamelyik fiú közel jött hozzám vagy csak rám nézett meg remegtem és könnybe lábadtak a szemeim .Soha senki nem volt még rám ilyen hatással  mint ez az öt fiú ,mindennél jobban szerettem őket .
A csodálatos koncert után a fiúk le ültek egy hosszú asztalhoz és autó grammokat osztogattak .Először Zaynhez mentem ,nagy mosollyal az arcán alá írta és tovább csúsztatta a lapom Liamnek ,ő is alá írta mint Zayn és oda rakta Niallnak ,mikor meg láttam olyan közelről hirtelen a torkomba ugrott a gyomrom és nem tudtam mit mondani ,Niall szerintem láthatta ,hogy mindjárt el ájulok és fel állt meg ölelt majd adott egy puszit az arcomra ,nagyon édes mosollyal az arcán el köszönt tőlem majd oda adta a lapom Louisnak ,ő is hasonlóképpen köszöntött ,de ő mégse volt rám olyan hatással mint Niall ,oda adta a lapom Harrynek aki rám se nézett csak alá írta ,majd amikor végzet fel nézet rám és elégé nagy döbbenetet láttam az arcán ,elég sokáig így nézet ami kicsit kezdet kellemetlen lenni és nem tudtam mit csináljak ,zavartan bele túrtam a hajamba majd bele haraptam az ajkaimba ,Harry hirtelen meg rázta a fejét és egy csodaszép mosollyal az arcán oda hajolt hozzám és meg ölelt ,el húzott magától és adott az arcomra egy puszit ami olyan közel volt a számhoz ,hogy az szinte már csók volt ,majd vissza ült ,oda adta a lapom és elköszönt .
Haza felé a vonaton azon gondolkoztam ,hogy vajon mi volt ez Harryvel ,direkt adott olyan közel a számhoz puszit vagy csak véletlen volt és túl reagálom .Végig gondolva az utóbbinál maradtam hiszen Harry Styles miért akarna engem ,pont engem meg csókolni ,nevetséges .Majd azon kezdtem el törni a fejem ,hogy hogy lehetett rám ilyen hatással Niall ,hogyan tudta ezt ki váltani belőlem ?Hiszen még senkinek sem sikerült .Miközbe ezen agyaltam azon kaptam magam ,hogy már otthon is vagyok .
Anyuéknak mindent el meséltem ,és mivel már elég későre járt be dőltem az ágyamba és rá jöttem ,hogy iszonyatosan álmos vagyok ,így jó gyorsan el is aludtam .Szerintem nem kell mondanom ,hogy kivel álmodtam .:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése