2012. augusztus 23., csütörtök

8.rész: Budapest

Mikor Louissal el köszöntünk ,be dőltem az ágyba és rögtön el aludtam .Bár ez az éjszakázás nem volt túl jó ötlet ,hiszen se én se Louis  nem tudtunk reggel fel kelni ,ezért inkább keltettek minket .Arra keltem ,hogy valaki nagyon közelről nézi ahogy alszok ,de nem szólt semmit .Mikor rá vettem magam ,hogy ki nyissam a szemeimet Harryvel találtam szembe magam .

- Jó reggelt .-villantotta meg fél oldalas mosolyát .

- Jó reggelt .-mondtam még kicsit rekedt hangon .

- Lent vár a reggeli és a fiúk is . Készülődj el és siess le hozzánk .-adott egy puszit a homlokomra és el ment .

Lassan sikerült teljesen el készülnöm ,és még kicsit álmosan ,de le mentem a fiúkhoz .

- Louis ?-kérdeztem , miközben körbe néztem ,és nem találtam a többiek között .

- Őt is kénytelenek voltunk fel kelteni mint téged ,csak ő még nem készülődött el .-mondta Liam ,majd oda nyújtotta nekem a reggelit .

- Köszönöm .-köszöntem meg Liamnak a reggelit és le ültem a fiúk közé enni .

Louis nem sokkal később meg jelent és le ült mellém ,meg enni a reggeliét .Kicsit később már indulásra készen voltunk ,elköszöntünk anyuéktól ,biztosítottuk őket ,hogy vigyázunk magunkra ,és már indulhattunk is Budapestre .Egy nagy ,sötétített ablakú busz szerű autóval mentünk ,amitől kicsit féltem mert Louis vezetett ,és a videók alapján amiket néztem még az előtt ,hogy személyesen is ismertem volna őket ,Louis nem túl jó sofőr .Persze ezt nem mertem nekik el mondani még a végén Louis meg sértődik:D Egyébként ami Louis vezetését illeti ,tévedtem ,egész ügyesen vezetett ,végig .Csak az elején féltem ,de aztán ez el szált ,tényleg ügyes .:)

- Nagyon ügyesen vezetsz Louis .-dicsértem meg végül .

- Bocsi Fanni ,de nem hallottam mit mondtál .Még ismételnéd kérlek ?-próbálkozott ,de egyből tudtam mi a célja .

- Ne is próbálkozz .-mondtam neki mosolyogva .

Többiek ezen jót derültek ,ahogy én is ,végül Louis is be adta a derekát és ő is el nevette magát .
Meg érkeztünk a hősök terére ,le parkoltunk és körbe vezettem a fiúkat szinte egész Budapesten .Most jól jött ,hogy jól ismerem a fővárost .

- Na fiúk ,már csak egy hely van amit érdemes meg néznetek .Csak félek ki mondani Louis előtt .-kuncogtam .

- Meg ígérem ,hogy nem csinálok semmi hülyeséget ,csak mond már mert meg öl a kíváncsiság .-nyafogott Louis .

- Vidámpark .-mosolyogtam .

- Hol ?Hol ?Hol ?Harry ,drágám mond ,hogy megyünk ,tudod ,hogy szeretlek .-csillant fel Louis szeme .

Ezen jót nevettünk ,aztán el indultunk a vidámpark felé .
Szinte mindent ki próbáltunk ,Louis végig úgy viselkedett mint egy kis gyerek ,nagyon élvezte .:)

- Óriááás kerééék !-kiáltotta el magát Lou .- Lécci ez az utolsó .Csak még ide szájunk fel .

Louis nem tudom ,hogy csinálja ,de igazán taníthatna engem is ,mindig mindenkit sikerül pillanatok alatt meg győznie .Hihetetlen . Egyébként 2 személyesek voltak az ülő helyek ,és valahogy éreztem ,hogy Louis tervezz valamit ,de nem sikerült rá jönnöm ,hogy mit akar ki hozni ebből .

- Szóval ..Én ülök Harry drágám mellet ,Zayn Liammel ül ,és ti ketten .-mutatott rám és Niallra ,és kacsintott egyet ,azt nem tudtam ,hogy ezt mire véljem de nem ellenkeztem ,bele mentem a játékába,és ahogy észre vettem Niall is ezt az elvett használta .- Gyerünk ,mit álltok itt ?Mennyetek már és szálljatok be !-parancsolt ránk Louis .

Niallel bele mentünk a játékba és fel szálltunk az óriás kerékre .Mikor fel szálltam és előrébb ment a kerék ,hogy más is fel tudjon szállni ,rá néztem Louisra ,és azt figyeltem mikor szálnak fel ,de meg sem mozdultak ,aztán hirtelen el futottak  .

- Ügyes .-ismertem el bár nagyon dühös voltam rá .

- Jaa .Csak tudnám ,hogy mire volt jó .-szólalt meg végre alig hallhatóan Niall .

- Azt én se tudom .-ismertem be .

- Biztos ?-nézett rám gyanakodva .

- Dee ,persze Niall .Minden álmom ,hogy itt hagyjanak Budapest közepén .

- Jó na .Igazad van .-nyugodott le .

- Miért vagy ilyen csendes ?Bármint ,tudod mikor még csak a videókról néztem a hülyéskedéseteket ,én nem ilyennek ismertelek meg .-fakadtam ki ,hirtelen fel indulásból ,amit persze meg is bántam , rögtön ahogy ki mondtam .

- Bocsi ,de ezt nem fogom az orrodra kötni .-mondta ,kicsit talán túl bunkón .

- Ohh ..Értem .-nagyon meg lepődtem a bunkó stílusán .

- Bocsánat ,nem akartam bunkó lenni ,csak tudod az van ,hogy nagyon tetszik nekem egy lány ,aki viszont mással jár ,és magasról tesz rám ,szépen szólva ,és tudom ,hogy akivel együtt van nem illik hozzá ,és ,hogy neki nem kell igazán ,és csak ki használja .És az a lány még csak nem is sejti mennyire szeretem .-nézett mélyen a szemembe .

- Talán mond el neki mit érzel .-nagyon meg lepődtem azon amit Niall mondott ,és ,hogy így el mondta nekem .

- Most komolyan ?Csináljak magamból bohócot ?Nem ez nem az én műfajom .-rázta meg a fejét .

- Akkor mit akarsz csinálni ?-kérdeztem ,mert nem értettem ,hogy most mit is akar pontosan .

- Egyszer csak ki szeretek belőle .-szúrta bele a tekintetét az enyémbe ,azokkal a gyönyörű szemeivel .

Éppen a tetején jártunk a keréknek és én így is nagyon féltem ,pont mikor a tetején tartottunk a keréknek ,hirtelen meg állt .Iszonyatosan meg ijedtem ,nem tudtam mit csináljak .Niallra néztem és láttam ,hogy ő is kicsit meg rémült .
Már percek óta ott ültünk fent ,csendben ,és ijedten egymás mellet ,de a kerék még mindig nem mozdult .Nem félek a magasban ,de ott ,akkor egyszerűen ,el veszett minden bátorságom ,nem tudtam mit csináljak  ,iszonyatosan féltem .
Mivel már régóta ültünk ott már se tudod melegen tartani ,hogy Niall ott ült mellettem ,és hirtelen nagyon el kezdtem fázni ,és ezt Niall is észre vette .

Fanni te fázol .-nézett rám ijedten .

Mikor látta rajtam ,hogy egyre jobban fázok ,sóhajtott egyet és meg ölelt .Annyira jól esett az ölelése ,hogy  minden gondolat el szállt a fejemből ,már az sem érdekelt ,hogy egy óriás keréknek a tetején vagyunk .Össze húztam magam és hozzá bújtam a mellkasához .

- Már jobb ?-kérdezte aggódó hangon .

- Igen ,köszönöm Niall .-néztem fel rá ,és a gyönyörű szemeivel találtam szembe magam ,aminek ismét sikerült teljesen elkábítania .

Niall egy csodaszép mosollyal válaszolt ,és el kezdett az arca közeledni az enyémhez .Abban a pillanatban ,meg jelentek a kedves kis barátaim ,a pillangók a gyomromban .Még mindig nem tudom ,hogyan lehet valaki ilyen hatással rám .Az arca egyre közeledett ,hallottam a szuszogását ,ami egyre gyorsabb lett ahogy közelített felém .Éreztem az arcomon a leheletét .Már szinte össze ért a szánk ,már az a pár centi se választott el minket egymástól .Éreztem az ajkait az enyémen ,de akkor hirtelen el indult a kerék ,és mi abban a pillanatban szét rebbentünk .nehezen tudtam el hinni ,hogy Niall Horan majdnem meg csókolt egy óriás kerék tetején ,de végül nem történt meg .Az út további részén csak csöndben ültünk egymás mellet és vártuk ,hogy le szállhassunk a kerékről .
Mikor végre leszálltunk , elkezdtük keresni a többieket ,és meg is pillantottuk őket nem messze onnan egy padon .

- Ezt még vissza kapod Louis !-mondta Niall .

- Miért talán nem éreztétek jól magatokat ?-kérdezte ,kaján mosollyal az arcán Louis .

- Nem igazán .-mondtam kínosan .

Mikor végre ki beszéltük mindent el indultunk vissza a kocsihoz ,de közbe Louis hátra rántott a többiektől elszakítva .Amitől én kisebb frászt kaptam ,de az mellékes .

- Miért mondtátok azt ,hogy nem éreztétek jól magatokat ?-tért a lényegre .

- Mert nem éreztük jól magunkat ?-kérdeztem vissza ,mintha nem lenne egyértelmű .

- De hát láttuk ,ahogy csókolóztatok ,akkor mégis mi a probléma ?-húzta fel a szemöldökét .

- Mii ?De hát mi nem is csókolóztunk .-néztem rá érthetetlenül .

- Ne tagad ,láttuk !-bizonytalanodott el a répa fiú .

- Ha már leskelődtök legalább legyetek alaposak .-nevettem fel kínosan .

- Miért mi történt ?-nézett rám meg lepődve .

- Egy kicsit beszélgettünk ,aztán majdnem meg csókolt ,de nem történt semmi mert el indult az óriás kerék .

- Hülye óriás kerék .-mérgelődött Lou .

Mikor haza értünk be döltem az ágyba és nem kellet sok ,hamar el aludtam ,nagyon ki fárasztott ez a mai nap ,és már semminek nem tudtam volna jobban örülni mint a puha ágyamnak .

2 megjegyzés: