2012. augusztus 21., kedd

6.rész: Az együtt élés


A z első éjszakám az új házban viszonylag jól telt ,csak ,hogy volt még egy nehézség ebben az egész dologban ,meg kell ismernem a fiúkat .Viszont féltem ,ha elkezdenek velem beszélgetni én el ájulok .De hát meg kell próbálni ,hiszen mégse élhetek együtt 5 fiúval akiket nem is ismerek .
Mikor fel keltem vettem egy mély levegőt és le mentem a konyhába ,nagyon meg lepett ,hogy csak Harryt találtam lent ,aki csak ült az asztalnál és csak nézett előre .Amikor be léptem a konyhába rögtön rám szegezte tekintetét és egy hatalmas vigyorral üdvözölt .

Jó reggelt .-mosolyogtam vissza .-A többiek ?-néztem körbe .

Még senki nem kelt fel .-mosolygott még mindig .

Ja ,értem .- ültem le vele szembe .És te mit csinálsz itt egyedül ?-mosolyogtam rá kedvesen .

Gondoltam itt meg várom amíg valaki fel kell . Őszintén ,örülök ,hogy te keltél fel először .-kacsintott rám ,mire én zavarba jöttem .-Nagyon jó idő van oda kint .Nincs kedved ki jönni ?Láttam kint egy hinta ágyat ,ki ülhetnénk .-mosolygott még mindig .

Rendben ,mehetünk .-mosolyogtam vissza .

Ki mentünk Harryvel a kertbe ,le ültem a hinta ágyra ,majd ő is le ült mellém ,még hozzá elég közel hozzám .Egész jó idő volt kint ,de azért még elég hűvös ,úgy hogy egy idő után el kezdtem fázni ,amit Harry is észre vett .

- Hé ,te fázol .-nézett rám majd átkarolt .

Az ölelése nagyon jól esett ,hihetetlennek tűnt ,de ahogy át ölelt rögtön el öntőt a meleg és már nem is fáztam .Egy kicsit se .Bár Harry jelenlétében is fura érzéseim voltak a gyomromba ,valahogy nem tudta el érni azt a hatást mint Niall .Amikor ő akár csak rám nézet már össze ugrott a gyomrom és remegni kezdtem .Viszont Harrynél is éreztem valami különlegeset mikor hozzám ért .

- Már jobb ?-törte meg a csendet Harry .

Igen ,már sokkal jobb .Köszönöm .-mondtam ,szinte már suttogva ,le hajtott fejekkel .

Igazán nincs mit .Mégse hagyhatom ,hogy meg fagy itt mellettem .-hallottam a hangján ,hogy mosolyog .- Talán jobb lenne már be menni .A többiek is biztos fel keltek már .-szorított meg .

Igen ez jó ötlet .-mondtam majd Harry oda hajolt és meg puszilta az arcom ,és fel állt .Követtem én is a példáját ,ki kászálódtam a hintaágyból és utána siettem .Mikor utol értem az ajtóba állt és rám várt ,oda mentem és ő szorosan meg ölelt .

Köszönöm ezt a szép reggelt .-súgta bele a hajamba .Én válaszként csak mosolyogtam és viszonoztam az ölelését .

A reggel további részében segítettem anyunak a konyhában ,beszélgettünk kicsit a fiúkról ,meg csináltunk egy csomó lányos dolgot amit a fiúk úgyse értenének .:)
Délután épp a szobámban gubbasztottam mikor valaki kopogott az ajtómon .Ki nyitottam és nagy meg lepetésemre Liam keresett .

Szia .-mosolyogtam .

Szia .-köszönt ő is szép mosollyal .- Figyelj ,arra gondoltunk a fiukkal ,hogy már pár napja itt vagyunk Magyarországon ,de még mindig nem láttuk igazán az országot .Nem lenne kedved be mutatni nekünk ?-mosolygott rám Liam .

- De ..persze .-mosolyogtam .-1 óra múlva ?-kérdeztem .

Tökéletes .És köszii .Sziaa .-köszönt el Liam majd el futott .

9 megjegyzés:

  1. Ez annyirajóó.:D Mikor jön a kövi.?:D

    VálaszTörlés
  2. hát ha lesz időm akkor még ma:D ha nem akkor csak holnap:)

    VálaszTörlés
  3. ez nagyon jó várom a kövit:) egyépként majd beleolvashatsz a blogba amit az egyik bnőmmel vezetek ha lesz rá időd akkor elolvashatod neem hosszú cssak 6 rész van még fent :) http://kitalalt-tortenetunk.blogger.hu/

    VálaszTörlés
  4. Nagyon koszonom:)
    Ma mar nem tudok ujjat kitenni:S de holnap jovok tobb uj resszel is:)

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. tetszik a történeted :)) várom a holnapot :)

    VálaszTörlés
  7. Fanni én is raktam ma újrészt. Benéznél?:DD

    VálaszTörlés