2012. augusztus 28., kedd

10.rész: 1hónap elteltével

Már több mint egy hónapja itt élnek a fiúk ,és nagyon jóba lettünk ,jól ki jöttünk egymással ,bár az utóbi időbe nem voltak sokat itthon ,hiszen sok helyre kellet utazniuk koncertezni .A fiúkban nagyon jó barátokra tettem szert ,Harryvel volt a legerősebb a kapcsolatom ,nagyon jól meg értettük egymást ,és szerintem már bátran ki mondhatom ,hogy ,hogy ebben az elmúlt pár hónapban a legjobb barátok lettünk ,de tényleg ,mindent meg tudtunk egymással beszélni ,nagyon jól harmonizáltunk ,és azt kívánom,hogy ez a szoros kapocs közünk soha ne érjen véget ,ha bár Louisra se panaszkodhattam ,hihetetlen figura ez a srác ,ha nem tudnám ,hogy ő a legidősebb ,biztos ,hogy nem hinném el senkinek .Eszméletlen sokat hülyültünk ,és ő volt az akinek még az érzéseimet el mondhattam ,mert ez volt az egyetlen dolog amit nem kötöttem Harry orrára ,hogy mennyire ,nagyon bele vagyok zúgva Niallba .Szeretlek Niall Horan !!Akár ki is kiabálhatnám ezt a mondatott ,Niall akkor se venné észre ,hogy egyszerűen oda vagyok érte ,és meg szűnök létezni ,ha a közelemben van .Igen ,Niallal azóta is zavaros a kapcsolatom ,nem tudom meg érteni ,hogy miért viselkedik így velem .Mit tettem ellene ?Miért nézz levegőnek ?Liammel is nagyon jól ki jöttem ,mindent meg tudtam vele beszélni  ,és ő volt rajtam kívül az egyetlen aki egész hónapban józan volt .:) Zaynel pedig abban egyezett az ízlésünk ,hogy mindketten imádtuk őt .:)
Ez is egy ugyan olyan nap volt mint az összes többi mostanában ,és unatkoztam ,a fiúk meg valahol jó messze koncerteztek .Bár nem bántam néha ,hogy nem voltak otthon mert időnként kicsit jól esik nélkülük ,néha már jó volt kicsit pihenni és nem azt várni mikor csinálnak valami hatalmas hülyeséget ,ami gyakran meg történik ,és főleg Lou a fő kolompos .D így szeretem őket ,még akkor is ,ha néha túl sok belőlük .:) Szóval ez megint csak egy unalmas napnak ígérkezik .
Délután mikor már tényleg nagyon ki voltam a fiúk hiányától le mentem kicsit a partra ,hogy gondolkozzak egy kicsit , mindazon ami az elmúlt egy hónapban történt velem .Na hát a gondolkozás nálam abból áll t ,hogy egész nap másra se tudtam gondolni csak Niallra  ,még mindig nem értem ,hogy mi baja velem ,ezen és hasonló dolgokon gondolkoztam mikor meg csörrent a telefonom ,örömmel láttam ,hogy Harry az .Na ,az elveszett kis báránykáim ,rájöttek ,hogy hiányzom nekik ?:)

- Harry !-kiabáltam bele a telefonba .

- Sziaa szépség !Mi lenne ,ha ki nyitnád nekünk az ajtót ?

- Tessék ?-húztam fel a szemöldököm ,mert nem igazán értettem .

- Itt állunk az ajtónkba ,de most már igazán ki nyithatnád ,mert kezdek fázni .-mondta bele a telefonba ,és hallottam a hangján ,hogy mosolyog .

- Mii ?Ti itthon vagytok és nem is szóltatok ?-ugrottam fel örömömben .

- Ezt nem lehetne bent a házban meg beszélni ?-mosolygott bele a telefonba még mindig .

Őőő ..van egy kis probléma .

- Mégis mi ?-már nem mosolygott .

- Nem otthon vagyok ,hanem a parton .De ne mozduljatok 5 perc és ott vagyok ,sietek ,puszii !-le tettem a telefont ,és futottam ''Hazzáig'' .-Szi-Sziasztok !-léptem oda hozzájuk ,és alig kaptam levegőt .

Oda nyújtottam nekik a kulcsot ,hogy be tudjunk menni ,és 2 perc múlva már a kanapén lihegtem ugyanígy .

- Minden oké ?-hozott egy pohár vizet Harry .Én erre csak bólogattam és bele ittam a vízbe .- Tényleg hazáig futottál miattunk ?-mosolygott rám Harry .

- Persze !Már nagyon hiányoztatok .-vallottam be szomorúan és szorosan hozzá bújtam Harryhez ,viszonozta az ölelésem .

Ekkor hirtelen arra lettem figyelmes ,hogy nagyon erősen meg mozdult az ágy ,fel néztem és láttam ,hogy Niall fel pattan és fel futott az emeletre ,gondoltam rá ,hogy utána megyek ,de úgyse lenne értelme ,úgyhogy inkább vissza fordultam a fiúkhoz .

- Én azt hiszem fel megyek és beszélek a fejével .-pattant fel Louis .

- Olyan jó idő van kint ,nincs kedved ki jönni velem a kertbe ?-fordultam Harryhez .

- De persze ,mennyünk .-mosolygott rám Harry  ,fel pattant ,majd meg fogta a kezem és ki vezetett a kertbe .

- Figyelj , bűntudatom van valami miatt , úgy értem ,valamit nem mondtam el neked ,és azt hiszem itt az ideje .-mondtam mikor ki értünk a kertbe ,és meg álltunk egymással szembe .

- Hűhaa .-nézett rám huncut mosollyal .

- Bolond !-vágtam oldalba .

- Jó bocsánat !-mosolygott .- Nekem nyugodtan el mondhatsz bármit ,meg bízhatsz bennem .-mosolygott még mindig .

- Szóval ..azt hiszem teljesen szerelmes vagyok Niallba .-pirultam bele a mondatba .

- Ohh szóval erről van szó .-nézett rám kedvesen .- És ezzel mi a gond ?

- Az ,hogy utál engem ,nézd meg ,hozzám érsz és teljesen be kattan .

- Biztos vagyok benne ,hogy nem utál .ne beszélj butaságokat ,különben is ,téged nem lehet utálni .-mondta hatalmas vigyorral az arcán .- Szerintem beszéld meg vele .-karolt át .

- Biztos ,hogy ez jó ötlet ?-néztem rá kínosan .

- Persze !-mosolygott rám biztatóan .

- De mégis mit mondjak neki ?

- Azt amit érzel .-simogatta meg az arcom .

- De én félek .

- Mégis mitől ?-nézett rám érthetettlenűl .

- Hogy ki nevet ,vagy nem tudom .

- Ugyan már .Ez nevetséges .Miért nevetne ki ?Figyelj Fanni !Én ismerem Niallt ,és biztos vagyok benne ,hogy kedvel téged .-mosolygott rám Harry .

- Köszönöm Harry !!-öleltem meg szorosan .

- Na menny már és beszélj vele ,ne rajtam lógj !-vigyorgott és adott egy puszit az arcomra ,majd odébb lökött jelezve ,hogy mennyek már ,úgyhogy vettem egy mély levegőt és el indultam Niallhoz .

~ Niall szemszöge ~

Annyira örültem ,hogy végre láthatom Fannit ,nem tudom miért ,és haragszom is magamra ,hiszen meg ígértem magamnak még egy hónappal ezelőtt ,hogy végleg ki verem a fejemből ,de egyszerűen nem megy .ahogy el néztem nem csak én örültem neki ,hogy újra látom .
Ahogy Harry elkezdte ölelgetni Fannit nem bírtam tovább ,mivel éreztem ,hogy nem sokára elkap a sírógörcs  ,jobbnak láttam ,ha felszívódok ,úgyhogy fel futottam  a szobámba .nem sokára viszont kopogtattak .Gyorsan le töröltem a könnyeimet és össze szedtem magam .

- Ki az ?-kérdeztem ,olyan vékony hangom ,hogy már magamra sem ismertem .

- Louis vagyok .Be jöhetek ?

- Gyere !-sóhajtottam és még mindig a könnyeimmel küszködtem .

- Nem mondod ,hogy te sírtál ?-nézett rám fel húzott szemöldökkel mikor be jött a szobámba .Erre én csak egy kínos pillantást irányítottam felé .- Na bőgd ki mi a baj haver ?-ült le mellém Louis ,az ágyamra .

- Láttad ,hogy ölelgetik egymást ?-temettem az arcom a tenyerembe .

- Szóval még mindig ez a baj .-sóhajtott egyet Louis .- Ennyire szereted ?

- Soha senki iránt nem éreztem még ilyet Louis .-mondtam ,még mindig el takarva az arcom .

- Akkor menny be a fürdőbe ,szedd össze magad ,és keresd meg Fannit .-parancsolt rám ,komolyan .(?)

- Mégis mit mondjak neki ?-néztem végre fel a tenyeremből ,könnyes szemekkel .

- Mond el neki amit érzel .Meg fogja érteni .De most menny és szedd össze magad ,iszonyatosan nézel ki ! -csapott a vállamra Louis ,és ki viharzott a szobámból .

Most vagy soha alapon be mentem a fürdőbe ,hogy meg fogadjam Louis tanácsát .Mikor bele néztem a tükörbe nem akartam hinni a szememnek .Hogy eshettem így össze ?Egy lány miatt ?Gyorsan rendbe szettem magam ,vettem egy mély levegőt  ,és el indultam meg keresni Fannit .Mivel sehol nem találtam gondoltam meg nézem a kertbe .Kár volt .Ugyanis Harry karjaiban találtam rá ,ahogy éppen közeledik az arcuk egymáshoz .Ezt nem akarom látni !!Mielőtt még előbújtak volna a könnyek gyorsan fel futottam a szobámba és magamra zártam az ajtót .

~ Fanni szemszöge ~

Gondoltam ,mit veszíthetek ,elindultam meg keresni Niallt ,gondoltam ,hogy a szobájában találok rá ,úgyhogy vettem egy hatalmas levegőt és be kopogtattam Niall ajtaján .

- Mi van már ?-hallottam a hangján ,hogy iszonyatosan ideges lehet ,úgyhogy reflex szerűen hátráltam egy lépést , őszintén ,kicsit meg ijesztett .

- Öhmm..Szia Niall !Fanni vagyok .Öhmm be engedsz ?-kérdeztem félénken .

- Neem !!Menny el innen !-kiabált ki az ajtón iszonyatos hangerővel ,ami jobban meg ijesztett mint az előbbi reakciója ,úgyhogy úgy gondoltam ,hogy ezt most ki hagyom inkább ,és el mentem a szobámba .

Este alig tudtam aludni ,folyton csak Niall és a dühkitörései jártak a fejemben .


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése