2012. augusztus 16., csütörtök

2.rész: új munka !?

Már régóta rajongók a fiúkért ,és az érzésem velük kapcsolatba még mindig nem csillapodott .Nagyon szeretem őket .Főleg a tökéletes hangú , gyönyörű szemű és mosolyú Harryt .

Apukám iszonyatosan okos ember ,nagyon büszke vagyok rá hiszen ,ha akarná bármilyen munkát meg kaphatna .Sokszor hívják állás interjúra és mivel ő is szívesen ki próbálná már magát valami másban is mindig örömmel megy el az interjúkra .Így volt ezen a napon is ,de tudtam ,hogy ez nem egy átlagos interjú lesz hiszen apu nagyon titkolózott .

- Ne aggódj kicsim !Idővel mindent el mondok .-ezek a szavak kicsit meg nyugtattak ,de még így se tudtam mire készül pontosan .

Egész nap azt vártam ,hogy apu haza érjen és mindent el meséljen .Késő este meg hallottam a kocsit ahogy fel kanyarodik a bejáróra .Gyorsan le szaladtam a lépcsőn ,hogy én üdvözölhessem először .Amint ki nyitotta az ajtót az ölébe borultam és adtam egy gyors puszit .

- Sziaaa apuu !-bújtam hozzá .

- Szia kicsim .-puszilta meg a fejem .

Fel keltek a többiek is és ők is üdvözölték aput .

- Na most már el mondod ?-nyafogtam ,hiszen egész nap ezt vártam .

- Késő van .Mennyetek aludni ! Ígérem ,hogy reggel mindent el mondok .-bújt oda öcsémhez is .(Szabi)

Alig bírtam el aludni ,de muszáj volt mert fáradt is voltam az egész napos várakozástól és így az idő is gyorsabban telt .
Reggel nagyon hamar és izgatottan keltem azt vártam ,hogy apa el mondja ,hogy mi is történt tegnap .Már a többiek is fent voltak így apa úgy döntött csinál egy kis kupak tanácsot és egyszerre mondja el mindenkinek .Hiszen mind izgatottak voltunk .

- Szóval tudjátok ,hogy szeretném már másban is ki próbálni magam .-kezdet bele .- És kaptam egy egész jó kis ajánlatot .Szóval ..menedzseri állást ajánlottak fel nekem .Sztárokkal kéne foglalkoznom .-mesélte el .

- Apaa !Hiszen ez csodálatos .-tört ki belőlem először .

- Hát igen ez a jó része .-szomorodott el .

- Miért van rossz is ?-csúszott ki a számon .

- Igen van egy apró probléma .-tartott egy kis hatás szünetet .- Szóval ..a munkát csak 3 hónap múlva kezdhetem el a felmondási idő miatt ,és valószínűleg nem tudják meg rövidíteni és ez az állást is kockáztathatja .De bízzunk benne ,hogy sikerül .-húzódott halvány mosolyra a szája .

Én ezt még így is csodálatosnak találtam ,hiszen nem minden ember kap ilyen  lehetőséget .De hirtelen eszembe jutott valami és akaratom ellenére is el szomorodtam .Apunak ez hamar feltűnt úgyhogy rögtön megkérdezte mi a baj .

- Szóval ..tudjátok ..öhmm ..-nem tudtam ,hogy kezdjek hozzá ,majd vettem egy mély levegőt és el mondtam mi bánt .- Szóval ..jön Budapestre a One Direction és minden álmom ,hogy ott legyek ,de már alig vannak jegyek ,mivel a hétvégén lesz és már csak a nagyon drága helyekre maradt jegy .-nyögtem ki egy levegővétellel az egészet és el szomorodtam .

Anyu és apu össze néztek ,csupán a szemükkel meg tudták beszélni ,hogy el engednek-e .

- Kicsim ..-szólalt meg anyu .- Tudjuk ,hogy nagyon szereted azokat a fiúkat .És apáddal úgy döntöttünk ,hogy ..-húzta kicsit az időt .- Elmehetsz a koncertre .-mondta ki végül .

El sem hittem amit mondtak .Az se érdekelte őket ,hogy pontosan mennyibe kerül a jegy .Megengedték .El mehetek .Találkozom a One Directionnal .Egyszerűen nem bírtam magammal ,anyuék ölébe ugrottam és sikítoztam ,még egy könnycsepp is végig folyt az arcomon mikor bele gondoltam ,hogy végre láthatom őket élőbe .Őket akikért már nagyon régóta rajongtam és iszonyatosan szerettem .Egyszerűen nem tudtam fel fogni .

- Na elég legyen !Menny vedd meg a jegyeket .-elégelte meg anyu .

- Köszönöm ,köszönöm ,köszönöm !!Nagyon szeretlek titeket !-fakadtam ki .

Hatalmas vigyorral az arcomon futottam fel az emeletre és kapcsoltam be gyorsan a gépem .Örömmel láttam ,hogy a jegyet még senki nem vette meg ami ..AZ ELSŐ SORBA SZÓL !!Gyorsan meg vettem a jegyet és le feküdtem az ágyamba kezemben a telefonommal és be kapcsoltam a One Direction CDt . Miközben hallgattam nagyon sokszor el mosolyodtam és arra gondoltam ,hogy találkozom a One Directionnal .Egyszerűen hihetetlen volt ,és nagyon nehéz volt számomra fel fogni .
A nap egyébként gyorsan el telt ,alig csináltam valamit és már este volt .Ennek örültem is mert így egyre közelebb került az a nap amikor találkozom a One Directionnal .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése