2012. augusztus 21., kedd

5.rész: A találkozás

Lassan ,de el jött végre a költözés napja ,iszonyatosan izgultam ,esténként nem tudtam aludni ,nap közbe nm tudtam magammal mit kezdeni .Úgy éreztem ,hogy istenért se akar el jönni a nap ,hogy ismét találkozzak a One Directionnel ,és össze költözzek velük .Minden perc egy örökké valósának tűnt .Végül ,nagy nehezen el jött a várva várt nap .
Miközben pakoltam be kapcsoltam az Up All Night CDt .Épp dúdoltam magamba a Stand Up című számot ,mikor hirtelen ki nyílt az ajtóm és a fiúk léptek be rajta .Zavartan le kapcsoltam a zenét és a hajamba túrtam .
- Szia !Louis vagyok .Ők pedig itt Liam ,Zayn ,Harry és Niall .Gondoltuk meg lepünk .-törte meg a kínos csendet Louis .

- Szi-Sziasztok .-dadogtam .- Fanni vagyok .Igen sikerült meg lepni .-mondtam ,egy halvány mosolyt az arcomra erőltetve .

- Hát nagyon örülünk ,hogy meg ismerhetünk ,és bocsánat ,hogy meg ijesztettünk .-mondta Liam .

- Ohh ..Semmi gond .-legyintettem , most már őszinte mosollyal az arcomon .

- Mi most megyünk apukádhoz .További jó pakolást .-vigyorgott rám Zayn .

- Értem .Sziasztok . És köszönöm .-a fiúk ki indultak a szobámból ,néztem ahogy távoznak és fel tűnt ,hogy Niall még mindig ott van .- Segíthetek valamiben ?-mosolyogtam rá .

- Őő ..hát gondoltam el kéne a segítség .-túrt bele a hajába zavartan .Már éppen válaszra nyitottam a számat mikor megint be léptek a fiúk .

- Niall te nem jössz ?-kérdezte össze ráncolt szemöldökkel Harry .

- Gondoltam segítek Fanninak .Majd utánatok megyek .-mondta Niall zavartan .

- Rendben haver .-veregette hátba Louis ,majd egy pimasz mosolyt fedeztem fel az arcán ,és ki mentek a szobámból .

- Köszönöm ez kedves tőled .-mondtam mosolyogva Niallnak ,majd el indultam tovább pakolni .

- Ugyan , semmiség .-mosolygott vissza kedvesen Niall .- Egyébként nem lehetséges ,hogy mi már találkoztunk ?Bármint ..Szóval ..Nem voltál ott a koncerten mikor itt voltunk Magyarországon ?

- De ott voltam .-mosolyogtam szélesen .- De várj csak ..Honnan emlékszel az arcomra ?Hiszen rengeteg lánnyal találkoztál már .-esett le .

- Ohh ..hát nem tudom .A te arcod valahogy bennem maradt .-mondta kicsit zavartan .

Csendbe pakoltunk egymás mellet néha váltottunk egy-egy szót egymáshoz ,aztán történt valami ami soha nem fogok megérteni .Véletlenül egyszerre nyúltunk az egyik ruha darabomért és a kezünk össze ért ,ahogy meg érintettük a ruhát ,amikor hozzá ért a puha keze az enyémhez ,az áram ütés szerűen hatott rá ,hirtelen el akadt a levegőm és nem tudtam ,hogy mit tegyek .Mindketten csak álltunk ott és néztük ,ahogy egymás kezét fogjuk .Mikor már kezdet kicsit kínossá válni ez a helyzet végre sikerült magamhoz térnem és el akartam húzni a kezem ,de Niall nem engedte ,szorosan meg fogta a kezem .Nem értettem ,hogy mit akar úgyhogy kérdőn néztem rá ,erre ő oda hajolt hozzám és adott egy puszit az arcomra ,mélyen a szemembe nézett ,majd el engedte a kezem .

- Ne haragudj rám .-törte meg a csendet és arrébb ment pakolni .

- Nem semmi gond .-motyogtam zavartan .

Igazából nagyon örültem annak ami történt ,csak nem sikerült fel dolgozni . Őszintén mennyi esély van arra ,hogy egy Magyarországi lánnyal mindez meg történjen ?Hát nem sok .de velem mindez mégis meg történt .

- Én azt hiszem le megyek a fiúkhoz .Már biztos várnak .-mondta Niall ,majd oda jött hozzám átölelte a derekam és meg puszilta az arcom .- További jó pakolást Fanni .-mosolygott ,majd ki ment a szobámból .

Pár percig még próbáltam fel dolgozni a történteket ,majd én is le mentem a többiekhez .Mindenkit az asztal körül találtam úgyhogy én is le ültem közéjük .

- Ohh ..Fanni ,már csak rád vártunk .Lehozom a cuccaidat és indulhatunk is .-mosolygott rám apa .

A ház egyébként csodálatos volt ,igazi mesébe illő .Egy eldugott helyen volt ,ami jó volt a fiúk miatt ,mert így nem kell folyton rejtőzködniük .Volt egy hatalmas kert ,egy hatalmas medencével ,a ház is hatalmas volt rengetek szobával .Be mentünk ,hogy el osszuk a szobákat .Az én szobám az emeleten  volt a folyosó végén .Rögtön be is rendezkedtem és meg néztem ,hogy a többiek szobája hova került .Mellettem volt Niall szobája ,aminek kicsit örültem ,csak egy gondom volt ,közös fürdöm volt vele ,de meg ígérte ,hogy meg oldjuk ,hogy ne legyen majd kellemetlen egyikőnknek se .Anyuék szobája lent volt ahogy a Szabié is .Szóval az összes fiú az emeleten van velem ..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése