2012. szeptember 20., csütörtök

13.rész: Együtt !?

Sziasztok:)
Ez egy rövidke kis rész lett ,és igazából az előzőnek a folytatása ,de azért remélem élvezhető:)
jó olvasást:))



Az a csók életem legszebb pillanata volt ,soha nem gondoltam volna ,hogy egyszer Niall Horannal fogok csókolózni ,amióta pedig velünk élnek végképp nem hittem volna ,hiszen azt hittem utál ,de mint kiderült ..Ez egy hatalmas férre értés volt köztünk .Olyan tökéletes lett hirtelen minden ,féltem ,hogy el veszítem ,hogy véget ér minden .
Mikor már tudtuk ,hogy muszáj el engednünk egymást különben meg fulladunk ,bár szép halál lenne ,elengedtük egymást és Niall mélyen a szemembe nézett .. 

- Szeretlek !

- Én is szeretlek Niall !!-mondtam ,és meg öleltem ,kicsi kellet ,hogy el bőgjem magam ,gyönyörű pillanat volt .

- Menjünk be !-súgta halkan ,és még egy utolsó puszit nyomott a számra .

Vissza mentünk a többiekhez ,KÉZEN FOGVA!!! ,akik valószínűleg végig hallgatóztak és figyeltek minket ,mert a csók közbe nem egy aú-t hallottam bentről ,vagy hogy " Menj már arrébb nem látok semmit a nagy fejedtől" ,ezek miatt párszor bele is mosolyogtam a csókba ,de Niall is ,mivel ő is hallotta ezeket .

- Itt az én kis szerelmes párom !!-kiabált Lou ,és hátulról át karolt minket .

- Gratulálok !-jött oda Harry , és átölelt .

- Köszönöm Harry .-öleltem vissza .

- Héé ,bocs mindenért haver .-ölelte át Niall is Harryt .- Bocsi mindenért fiúk ,ne haragudjatok ,hogy ilyen voltam .

- Semmi gáz Nialler ,csak ilyet többet ne csinálj.-mosolyogtak a többiek .

- Nem fogok meg ígérem .-mondta Niall mosolyogva ,és át karolta a derekam ..


1 megjegyzés: