2012. szeptember 6., csütörtök

11.rész: Augusztus 20.



Sziasztok!
Sajnálom ,hogy sokáig nem hoztam új részt ,remélem nem veszítettem el sok olvasót ,köszönöm annak aki továbbra is olvassa a blogom és igyekszem gyorsabban hozni a részeket:)


Szerencsére most egy ideig nem lesz sok koncertje a fiúknak így sokat lesznek itthon ,és élvezhetem a jelenlétüket ,főleg persze Louisét aki folyamatosan valami hülyeségen töri a fejét .
Reggel mikor fel keltem már a többiek hangját is hallottam a konyhából úgyhogy fel öltöztem és le vánszorogtam hozzájuk .Persze megint csak hülyéskedtek ..

- Jó reggelt .-nyögtem oda álmosan .

- Neked is !!-ordították kórusban .

- Mit csináljunk ma ?-nézett rám Liam ,mikor le ültem én is közéjük ,el fogyasztani a reggeleim .

- Srácok ..-le nyeltem a falatot ,és folytattam .- Ugye tudjátok ,hogy ma nálunk ,itt Magyarországon ünnepnap van ?

- Nem ,ezt el felejtetted közölni .-húzta el a száját Liam .

Bocsii .-néztem rá kiskutya szemekkel .

- És milyen ünnep van ?-kérdezte Harry .

- Augusztus 20.-a .. Tűzijáték is lesz ..-rá néztem Louisra ,hogy lássam a reakcióját .

- Tűűziijátééék !!-ordított fel .- Harry ,drágám , ugye el viszel !-nézett kis kutya szemekkel .

- Héé ..-vágtam hozzá egy paprika darabot .- A kiskutya szemek az enyém ,ne lopkodj .-néztem csúnyán Louisra .

- Bocsánat .egy pusziért meg enyhülsz ?

- Talán .-húztam az agyát ,és ki nyújtottam a nyelvem .

- Vigyázz mert le harapom !-oda jött és egy hatalmas cuppanóst nyomott az arcomra .

A nap további részében hasonló hülyeségeket csináltunk ,de néha azért meg komolyodtunk .Na jó ez ritka volt ,lehet nem is volt ilyen .
Este viszont indultunk Budapestre ,egy hatalmas sötétített ablakú fekete autóval mentünk amit Louis vezetett .Hamar fel is értünk ,és foglaltunk egy jó helyet ,ahol rendesen láttunk .

- Mikor kezdődik már ??-nyafogott Louis .

- Nyugi már .10 perc .Bírd még ki .-löktem oldalba ,mire el mosolyodott .

A tűzijáték el kezdődött a fiúk pedig csodálkozva nézték ,Louisnak még a szája is tátva volt .

- Srácok ..itt most hatalmas zűrzavar lesz .Szóval ,szerintem futás a kocsiig .-adtam tanácsot ,hogy túl éljük a haza utat .

Szerencsére meg értették és gyorsan el indultak ,már épp futni akartam utánuk mikor észre vettem ,hogy a kis szöszi még mindig ott ül .

- Niall ,te meg mit csinálsz ?Gyere már !!-kiabáltam rá .

- Minek ?Itt minden olyan jó .

- Niall ,ne hülyéskedj gyere már!!-mentem közelebb , bizonytalanul .

Erre csak meg rántotta a vállát és nézett tovább egyenesen ,a semmibe .Egyszer csak egy hatalmas sikításra lettem figyelmes ,oda néztem a hang felé és egy csomó örült lányt láttam felénk futni ,akik valószínűleg már rég össze gyűltek ,csak várták a megfelelő alkalmat .

- Na még mindig olyan jó ?-néztem rá fel húzott szemöldökkel .

- Futás !!-fel pattant ,meg fogta a kezem és futni kezdtünk a fiúk után .

Hamar oda értünk a kocsihoz ,és a lányokat is le ráztuk .Mikor oda értünk a kocsihoz csak lihegtünk ,de nem tudtuk el mondani mi történt ,de fel tűnt ,hogy a fiúk valamit nagyon néztek kettőnk között és vigyorogtak ,oda néztem és szembesültem azzal ,hogy Niall még mindig fogja kezem ,sajnos ezt ő is hamar észre vette és el kapta a kezét .egy ideig még csak néztünk érthetetlenül ,aztán végre el indultunk a kocsi felé és be szálltunk .
Mikor haza értünk már nagyon késő volt ,úgyhogy meg előzve ,hogy valaki beszélgetni akarjon velem gyors fel szaladtam a fürdőbe le zuhanyoztam és hulla fáradtan dőltem az ágyba . 




4 megjegyzés:

  1. Sziaa:)Nagyon jó a blogod:DSiess a kövi résszel mert nem bírom ki:DD.SIESS.xx

    VálaszTörlés
  2. Mikor hozod már az újat.?:D Olyanjólírsz naa.:$ Amúgy nálam megint van újrész.:D :$ http://the1direction.blogspot.ro/

    VálaszTörlés
  3. köszönöm szépen:)
    ha minden igaz holnap hozom ..de nem vagyok benne biztos:/

    VálaszTörlés
  4. Naaamikor lessz már megint újrész?:( Én azóta már megint hoztam.:)) http://the1direction.blogspot.ro/

    VálaszTörlés